Tuesday, January 17, 2012

ISU HASSAN ALI DAN ANUAR IBRAHIM

1.pembebasan anwar ibrahim telah dimanupulasikan dan dieksploitasikan politik kononnya membuktikan dirinya difitnah !! beliau mendakwa dia diftnah utk mentup fakta kes yg tidak menolak aktiviti liwat berlaku.

2.PAS membuktikan kesetiaan politik kepada Anwar Ibrahim DAP dan PKR dengan memecat Hassan Ali yang ternyata sebenarnya di landasan yang lebih tepat. Soal prinsip bukan intipati isu ini, intipati isu PAS dan Hassan Ali ini ialah ,...keakuran atau kepatuhan PAS kepada kehendak kuasa sebenar PR iaitu DAP PKR dan Anuar.

3.PAS cuba menutup kelemahan dan tekanan politk yg mereka sedang alami dengan menyabitkan UMNO dalam isu Hassan Ali dan berkokok dengan isu pembebasan Anwar. Kita semua tahu yang PAS sedang cuba berusaha dengan bersungguh sungguh dalam keadaan tenat untuk menutup malu maruah PAS.

4.Percaturan politik PAS dan Anwar Ibrahim serupa sahaja dalam situasi politik seperti ini , iaitu dengan menggunakan strategi kalih serang isu , Anwar tekan PAS , dan PAS pula tutup malu mereka dengan bermain isu pembebasan Anwar.

harus diingat....sejarah x pernah menipu !!! Mat Sabu dari PAS adalah orang yang berikan gelaran Al-Juburin kepada Anwar Ibrahim !!

No comments: