Tuesday, March 6, 2012

PESANAN KEPADA GENERASI Y

Alexander Ancia

PESANAN KEPADA GENERASI 'Y': Ketahui lah wahai generasi 'Y' Anuar Ibrahim adalah Kamal Attartuk di bumi Malaysia ini. Baca dan faham legasi Kamal Attartuk turkey ini sama miripnya Anuar Ibrahim hendak menjatuhkan Kerajaan BN/UMNO yg dipilih rakyat dan yg telah sejak sebelum merdeka hingga kini berjasa membangunkan dan memajukan negara Tanah Melayu Sabah dan Sarawak yg kini dipanggil Malaysia. Empayar Othmaniah(EO) hancur dari dalam iaitu Kamal Attartuk punya angkara. Barat hendak hancurkan EO tak berjaya maka dididik oleh Barat Kamal Attartuk seorang islam mengikut cara Barat dan dia musnahkan EO dari dalam, org kafir nk hancurkan EO tak berjaya tapi org islam sendiri yg boleh hancurkan EO. Begitu juga di Malaysia skrg Anuar digunakan oleh pembangkang utk maksud menjatuhkan Kerajaan BN terutama UMNO dgn cara Kamal Attartuk berhati2lah org melayu caranya ialah dgn menanam segala sifat kebencian pd kerajaan dan berjanji pd rakyat akan melaksanakan apa yg mereka nk termasuk bersabit akidah org islam dipesongkan. Parti Pembangkang sprt DAP, PR, PAS (PR) tidak mampu nk jatuhkan Kerajaan BN/UMNO kalau Anuar tidak ada dlm pakatan mereka. Oleh adanya Anuar maka mereka memenpek pd Anuar walau moral dan akidah Anuar boleh dipersoalkan asalkan dpt jatuhkan Kerajaan BN/UMNO dan kalau ini terjadi maka hapuslah pemerintahan melayu selama ini yg byk berjasa pd bangsa melayu dan bangsa lain. Bangsa lain ini tidak kisah apa berlaku pada negara ini kerana warganegara mrk dan kita org malayu dan bumiputra tidak sama. Knp berbeza?

sbb melayu dan bumiputra bumi ini adalah bumi nenek moyang kita sejak azali lg dan bumi ini adalah tumpah darah nenek moyang kita bkn nenek moyang mereka bg mereka hanya bumi untuk berteduh, mencari rezeki dan beranak pinak bkn tanah tumpah darah mrk sbb tu bangsa lain selain melayu dan bumiputra tak kisah apa akan terjadi pd bumi ini dan bangsa asalnya. Boleh dikatakan taat setia mereka boleh dipertikaikan pd bumi ini dan Raja2 Melayu yg memberi kewarganegaraan pd nenek moyang mereka seperti dlm Perlembagaan. Bersatulah bangsa melayu dan bumiputra demi maruah ugama bangsa dan bumi bertuah ini.

Bersatulah pd yg telah nyata jasa dan semangatnya bkn kpd yg janji kosong,memecahbelahkan rakyat dan menanam sifat benci rakyat pd kerajaan. Kita org melayu mesti ingat ada satu bangsa dibumi ini satu ketika dulu yg sudah 3 kali hendak menjatuhkan Kerajaan ini dan hendak menghapuskan pemerintahan melayu, Alhamdulillah Syukur melayu masa itu sunggoh kental bersatu dan bersemangat serta bijaksana, ingat itu jgn terjadi yg ke 4 maka buruk padahnya. Kuatlah semangat org melayu dgn segala kebijaksanaannya dan bersatu dibawah satu bendera panji2 yg nyata yg telah byk berjasa memartabatkan bangsa melayu ugama islam dan Raja2 Melayu. Allahu Akbar...

No comments: